Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2014

Moje odkrycie Alantandermoline, leki krem..!

Witam Was Kochani..!

Dzisiaj przybywam do was z moim hitem wszech czasów do pielęgnacji mojej buzi..! :) A mianowicie chodzi mi  Alantandermoline, leki krem.
Jakiś czas temu moje skóra w zewnętrznym kąciku oka zawsze gdy zmyłam makijaż była podrażniona i zaczerwieniona i strasznie piekła, było to nie do zniesienia, więc postanowiłam wybrać się do apteki w celu zakupu jakiegoś środka na tą moja przypadłość i Pani w aptece poradziła mi właśnie ten krem. I to był doskonały wybór tym bardziej, że cena to ogromny plus, bo zapłaciłam za niego 8,20 zł. Po pierwszym użyciu go, byłam sceptycznie nastawiona, ponieważ ja nie lubię jak krem pozostawia takie dziwne uczucie na twarzy, taką trochę tłustą warstewkę. Ale gdy poczekałam 10-15 minut jak kremik się wchłoną, to wtedy szok..! Moja buzia była ładnie wygładzona, a moje przesuszone piekące miejsca, przestały mi dokuczać. :) Moim zdaniem jest to idealny krem nawilżający teraz odstawiłam wszystkie moje kremy , które stosowałam pod makijaż teraz używam jego, jest po prostu rewaluacyjny do tego celu.

Wiadomo jak to krem z apteki mamy też w opakowaniu ulotkę, wiec przytoczę kilka zadań z tej ulotki. :)
* Dlaczego warto stosować ?
Optymalnie dobrane substancje czynne takie jak : alantoina i d-pantenol sprawiają że skóra jest idealnie nawilżona i elastyczna oraz przyśpiesza regeneracje naskórka i reguluje gospodarkę wodną skóry.
Idealnie nawilża wysuszoną i skłonną do podrażnień skórę, przynosząc jej ulgę i ukojenie.
Dla kogo ?
Alantandermoline, leki krem to kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry niemowląt, dzieci i dorosłych.

Alantandermoline...
to seria kosmetyków do codziennej pielęgnacji skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. Szczególnie polecana do skóry delikatnej i skłonnej do podrażnień.



Podsumowanie :)
Plusy:
+ Ma wiele zastosowań, można go stosować na wszelkiego rodzaju podrażnienia skóry jak i krem pod makijaż.
+ Cena jest dużym atutem, bo ja zapłaciłam za niego 8,20 zł.
+ Bardzo fajna konsystencja i formuła.
+ Pojemność, bo ma aż 50g.

Minusy:
- Brak zapachu, dla niektórych może nie jest to minus ale dla mnie jest ja lubię jak krem ładnie pachnie.

Koniecznie piszcie czy się wam podało, czy wy miałyście i czy korzystałyście.. ?

Pozdrawiam Basia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz