Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Targi BEAUTY FORUM 8-9 marca 2014 Moje zakupy :)

Witam Was Kochani..! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z moją relacja z Targi BEAUTY FORUM które odbyły się 8-9 marca 2014r. Ja jeżdżę już od 5 lat i co roku bardziej mi się podoba tam, ale zacznę od początku by wyjaśnić o co miej więcej chodzi w tym wydarzeniu.
 Organizator pisze :
" Zapraszamy 8-9 marca 2014 na największą w Polsce imprezę targową skierowaną do branży kosmetycznej! W ten wyjątkowy weekend w Centrum Targowo Kongresowym MT Polska w Warszawie będzie na Was czekać moc atrakcji: seminaria, warsztaty, mistrzostwa, prezentacje no i oczywiście setki wystawców! "

Z każdym z tych słów zgadzam się w 100%. Ta impreza to na prawdę duże wydarzenie na którym możemy "liznąć" tego świata kosmetyczek, gabinetów urody, wizażystów. Na uczestników takiego spotkania czeka dużo wrażeń i dużo rzeczy jakie może usłyszeć, zobaczyć i dotknąć. Można spotkać znane osoby z branży kosmetycznej, które są jurorami w konkursach które się odbywają na targach. Tego wydarzenie nie opiszą żadne moje słowa, tam po prostu trzeba być i poczuć tą atmosferę i zobaczyć to wszystko ja niestety zrobiłam bardzo mało zdjęć z samych targów, ponieważ nie spędziłam tam za dużo czasu.. ;/ Ale mam dla was małe rozdanie, ale o tym jutro.. :) A teraz zapraszam na do oglądania zdjęć.. :)





Takie śliczności tworzą artyści na paznokciach i nie tylko na paznokciach.










Tą biżuterie zdobiła ta sama kobieta co i paznokcie.. :)








A teraz to co ja kupiłam.. ;)



Uwielbiam pędzle od Maestro i polecam każdemu, a na targach opłaca się je kupować jak nigdzie indziej.. ;)


Moje zakupy to :



Pierwsze stanowisko jakie odwiedziłam było to stoisko Maestro..! <3



8 nowych skarbów..! <3


Pędzel do różu syntetyczny.


Pędzel do konturowania, niesamowicie miękki.! <3 Miłość od pierwszego dotknięcia..! :)


Pędzli do blendowania/ rozcierania cieni nigdy dość..! <3







Z każdym z nich już jestem zakochana od pierwszego dotknięcia..! <3

Kolejnym stoiskiem było BADNDI.
A to pierwszy krok do nowej pielęgnacji tonik i krem z kwasami.. :)
Ponieważ pielęgnacja jest najważniejsza.! <3





BANDI doceniało każdego klienta dając mu tajemnicze pudełeczko, w którym...


... znalazłam bransoletkę.. :)



I podążam dalej i.. odwiedzam ZIAJA. <3



Było tego więcej, ale już po rozdawałam.. ;)



I ostatnie stoisko należało do GOSH'a. <3






I oczywiście dużo dużo próbek.. :)


Jutro pojawi się kolejny wpis o rozdaniu dla Was..! <3 Więc do jutra kochani..! <3

Koniecznie piszcie czy się wam podało, czy Wy byliście.. ?

Pozdrawiam Basia. :)

15 komentarzy:

  1. Świetna relacja, nigdy nie byłam na takich targach, ale chętnie bym się kiedyś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa..;)
      Następne targi odbędą się 27-28 września i będą pod nazwą BEAUTY FORUM & SPA więc będzie jeszcze ciekawiej wydaje mi się..:)

      Usuń
  2. switne targi, Melikor mnie zaciekawił hihih
    a GOsh zachwyca.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W GOSH miał bardzo duże promocja na swoje produkty..:) Za małe pieniądze można było sporo kupić..;)

      Usuń
  3. nigdy nie byłam niestety, ale bardzo bym chciała ;-) niezłe zrobiłaś zakupy ;-) też lubie maestro, choć nie wszystkie pędzle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maesto tak jak każda firma ma swoje świetne pędzle tak jak i buble..
      Ja zawsze kupuje pędzle na targach bo tam mogę z tymi Panami porozmawiać i zapytać z czego jest zrobiony dany pędzel jak i dotknąć każdego.

      Usuń
  4. Pięknie zdobione paznokcie! Naprawdę ta Pani ma talent:) Bardzo bym chciała uczestniczyć w targach.

    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W targach może uczestniczyć każdy..:) następne odbędą się 27-28 września..;)

      Usuń
  5. Spore zakupy, ot co :) Jestem ciekawa - czy ceny tych produktów są tańsze niż w sklepach stacjonarnych czy internetowych? Wiem, że we Wrocławiu mają być za jakiś czas takie targi, ale nie wiem czy jest sens się na nie wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się opłaca bo ceny bardzo różnią się od cen w sklepach stacjonarnych i internetowych..;)
      Ja pędzle do rozcierania cieni z Maestro kupował po 10/15 zł..;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny event, ciekawe zdjęcia ;) Jako facet średnio interesuje mnie Twoja tematyka, ale ciekawie piszesz ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    Bloga obserwuję ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i wspólnego obserwowania ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się tam koniecznie kiedyś wybrać:) :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    pozdrawiam :*

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też była na tych targach :) niestety nie miałam za dużo czasu na kupowanie ponieważ brałam udział w konkursie makijażowym, ale Twoje zakupy są imponujące. Zapraszam do siebie tam pokazuję swoje zakupy z targów i mam teraz małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 53 year-old Business Systems Development Analyst Nathanial Blasi, hailing from Kelowna enjoys watching movies like Analyze This and Kitesurfing. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Eldorado. Czytaj dalej

    OdpowiedzUsuń