Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Recenzja: Miss Sporty - Liquid Concealer (Korektor w płynie z witaminami E i C)

Witam Was Kochani..!

Jakiś czas temu szukałam korektora dla siebie i oczywiście robię to metodą testowania. Kupuje, korzystam, patrze jak się spisuje na początku przy wykonywaniu makijażu jak i przez cały dzień. I mam takich korektorów do testowania kilka, ale już parę mam za sobą i dzisiaj przychodzie do was z recenzja jednego z nich. A mianowicie podzielę się z wami moją opinią na temat "Liquid Concealer Korektor w płynie z witaminami E i C firmy Miss Sporty. A więc przechodzę do konkretów.



Producent o swoim produkcie pisze :
Korektor z popularnej serii Liquid Concealer od MISS SPORTY.Dobrze ukrywa niedoskonałości cery, wypryski, zaczerwienienia, cienie.Nie zatyka porów jednocześnie delikatnie rozświetlając cerę.Po jego zastosowaniu skóra wygląda na świeżą i pełną energii.
Pojemność : 6ml
Niestety składu nie znalazłam nigdzie.





Korektor jest dostępny w 2 odcieniach,  ja posiadam jeden w odcieniu 001 Light jak widać na zdjęciach powyżej. Cena tego produktu to ok 9 zł, ja kupiłam go chyba za 7zł, bo była jakaś promocja na niego. Ale jak na pojemność 6ml za 9zł to na prawdę jest bardzo tani i wydajny. Dosyć tej pogadanki czas oceniać. :)




Na tym zdjęciu widać tak jak by korektor był za ciemny, leż na zdjęciu poniżej jest już roztarty i widać że jest w odpowiednim odcieniu.


A więc zaczynam moją bardzo obiektywna ocenę tego produktu.
Jeśli chodzi o to co pisze nam producent na temat tego korektora, to w pewnym sensie mogę się zgodzić. Korektor na prawdę jest dobry. Ja ten korektor stosowałam tylko w okolice oczu, ponieważ moim zdaniem zakrywanie niedoskonałości takiego typu korektorem nie jest dobrym rozwiązaniem, ale o tym będzie przy korektorach do tego przeznaczonych. :) Ten produkt ładnie zakrywa cienie pod oczami, nawet w moim przypadku gdy ja mam z tym duży problem. Ma fajna konsystencje, jest płyny ale nie za bardzo ma. Producent napisał, że korektor rozświetla co jest kompletą bzdurą ponieważ nie robi nic takiego. Bardzo ładnie stapia się z podkładem, nie tworzy plam. Nie roluje się pod oczami, nie wysusza ani nie zapycha.
PLUSY:
+dostępny w każdym rossmannie
+ tani
+ wydajny
+nie zapycha
+ nie wysusza
+ nie roluje się
+ nie tworzy plam, fajnie się dopasowuje do podkładu
+ ulubiony rodzaj aplikatora


MINUSY :
- mógłby mieć nieco lepsze krycie
- aplikator co prawda w mojej ulubionej formie, ale niestety mało higieniczny... więc to co jest plusem jest jednocześnie minusem...
- mógłby intensywniej pachnieć, ja lubię jak kosmetyki ładnie pachną, ten ma bardzo delikatny zapach, ale absolutnie nie śmierdzący. Posiada ładny bardzo delikatny zapach. :)

A więc podsumowując, korektor ma swoje plusy i minusy, Każdy musi wybrać czy potrzebny mu taki korektor czy coś innego. Ja lubię go.
Koniecznie piszcie czy się wam podało, czy wy miałyście i czy korzystałyście.. ?
Pozdrawiam Basia. :)

5 komentarzy:

  1. Jakoś tak wyszło, że nigdy nie miałam nic z Miss Sporty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten korektor jest na prawdy warty uwagi, bo to cudo za małe pieniądze..;)

      Usuń
    2. No i nie wchodzi w zmarszczki a to rzadkość!

      Usuń
  2. Posiadam go i jest naprawdę super:) Na każdą kieszeń:) I ja go także polecam:) Nie roluje i nie rozmasuje się. Nie jest suchy.
    Obserwujemy;) Pewnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj go kupiłam i jest rewelacyjny - ukrył naturalnie moje cienie pod oczami, nie mam maski na skórze a delikatne stonowanie

    OdpowiedzUsuń