Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

Makijaż :*


Witam Was Kochani.!

Dzisiaj przychodzie do Was z makijażem, jest to lekki makijaż oka z wyraźną kreską i rozświetlonym wewnętrznym kącikiem oraz z czerwonymi matowymi ustami. Ja osobiście uwielbiam ten kolor na ustach. Zapraszam Was na mojego FACEBOOKA . Miłego oglądania. :)









To zdjęcie było zrobione później i tu już widać że kredka się trochę stara..;/









Dziękuje za uwagę..! Koniecznie piszcie czy się podobało..?:)

Pozdrawiam was i przesyłam buziaki Basia..! <3

36 komentarzy:

  1. Troszkę słabo widac kolorki:( ale za to szminka przepiekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo widać kolory ale kreska fajna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIESTETY MÓJ APARAT KIEPSKO WYŁAPUJE KOLKI..;/

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś o wspólną obserwację, obserwujemy i zapraszamy do siebie:*
    fajny design, post także bardzo ciekawy! ♥
    pozdrawiamy, Julka i Emilka.

    http://linfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i mimo dość mocnego koloru szminki delikatny makijaż :). Podoba mi się!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż. :) Widać, że starannie wykonany :)
    Dodaję do obserwowanych jak zaproponowałaś i zapraszam do mnie :)
    PS Ładny masz kolor oczów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie idealny na codzień:) Fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że dobrze się w nim czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny lekki makijaż ;)

    Zapraszam do mnie --> http://brilliantlyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny delikatny makijaż:)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie.
    Obserwuje i liczę na rewanż.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, zgadzam się na obserwację. :)


    zapraszam do odwiedzenia i obserwowania www.raspberryandhair.blogspot.com
    (obserwacja w zamian za obserwację, jak zaobserwujesz napisz w komentarzu, abym mogła się odwdzięczyć. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładną kreskę sobię robisz, mi nigdy nie wychodzi.
    W ramach twojego pytania o wzajemną obserwację to bardzo mi miło i już zaczynam cię obserwować, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż bardzo w moim stylu, lubię takie delikatne kolory na co dzień :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny i delikatny, za obserwacją jak najbardziej:) ja już obserwuję, u mnie na blogu bedziesz miała problem aby kliknac w ikonkę obserwuj ale spokojnie mozesz wkleic link mojego bloga ręcznie do zakładki moje blogi, dodaj bloga. zreszta u mnie na stronie możesz kliknąć w menu na tytuł zakładki obserwuję i wyskoczy Ci post z instrukcją jak dodac mnie do obserwowanych, taka mała podpowiedz dla ułatwienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie makijaże :) delikatne oczy i kolorowe usta :)

    Proponowałaś mi wspólną obserwację :) bardzo chętnie :) ja już zaobserwowałam i polubiłam również na fb :) czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny makijaż, ja nie umiem tak równo kreski zrobić :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog i fajny post
    zapraszam do mnie
    http://tajemniczblogdla-dziewczyn.blogspot.com/2014/04/choies-i-wiecej.html

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kreski, cieniutkie i sprytne : ) Zapraszam do mnie:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny make-up :) taki lubię chyba najbardziej :) właśnie z podkreśleniem ust ;)
    Co do pytania o wspólna obserwacje, to jasne ja już zaobserwowałam, czekam na Ciebie :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że kreska i czerwone usta to idealnie dobrana para :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście że makijaż mi się podoba jest piękny : )
    obserwuje bloga i będzie mi miło jeśli ty zrobisz to samo
    pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny makijaż, ale wydaje mi się, że ciut za dużo dałaś w kącik, bo Ci sie osypuje ;)
    wspólna obserwacja? olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż ładny ,bo jest delikatny ,ale czerwone usta są rzeczą ,której nienawidzę >.<

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny i delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny makijaż :)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację- obserwuję w Google+ (przez GFC nie mogę zaobserwować, bo wyskakuje jakiś błąd)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne kreski na oku ;) Robisz je eyeliner'em? ;)) A czerwone usta dopełniają całości ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń